Zbavte se tuku v oblasti ledvin a madel lásky!

Zbavte se tuku v oblasti ledvin a madel lásky!

Jednou z nejtěžších oblastí na zbavení se tuku na našem těle jsou určitě madla lásky a k nim neodmyslitelně patřící tuk, který se nám ukládá na ledvinách. Tento tuk pak nevzhledně vykukuje nad našimi džínami a dává tak nemilosrdně znát, že nejsme ve zdravém životním stylu stoprocentní. Snahu zbavit se tuku v těchto problémových partiích můžeme podpořit cviky, které vám dnes ukážeme. Přidejte je ke svým běžným pohybovým aktivitám a řekněte madlům lásky sbohem!

Zvedání nohou v leže

leg-drops-exercise

Lehneme si na záda, ruce podél těla, nohy natažené. Obě nohy současně zvedáme do pravého úhlu jako vidíte na obrázku a poté pomalu a kontrolovaně pokládáme na podložku. Cvik je zaměřen na břišní svaly, ale díky kontrolovanému pohybu směrem zpět i na dolní záda.

Kružte nohama

leg-circles

Výchozí pozice je stejná jako u předchozího cviku s tím rozdílem, že nohama budete ve vzduchu kroužit. Pokud je to na vás moc těžké, můžete začít nejprve pravou a poté levou nohou. Časem se dopracujete k tomu, že zvládnete cvik oběma nohama zároveň. Přidáte tak i šikmé břišní svaly, na kterých se tak daří právě madlům lásky.

Přítahy nohou k tělu

reverse-crunch

Lehněte si na podložku a nohy mějte pokrčené, jako kdybyste chtěli začít cvičit sedy lehy. S tím rozdílem, že přitahovat nebudete vršek těla, ale nohy. Nohy pomalu zvedejte až k hrudníku až nakonec zvednete od země i pánev. Pár vteřin držte a poté pomalu pokládejte nohy zpět.

Hvězdice

x-crunch-up

Ležíte na podložce, ruce i nohy natažené. Cvik provádíte tak, že současně zvednete nataženou pravou nohu a nataženou levou ruku tak, aby se navzájem dotkli. Jsou to takové sklapovačky s nataženými končetinami – jako na obrázku.

Dotyk kotníku ze sedu lehu

alternating-heel-touch_-_step_3-max-v1

Jste v pozici sedu-lehu. Lopatky zvedněte 10 – 15 cm nad zem a ve stejné výšce ohýbejte svůj trup do strany tak, aby se vaše pravá ruka dotkla pravého kotníku. Poté proveďte stejný cvik na druhou stranu. Uprostřed trup nepokládejte – udržujte ho stále ve stejné rovině.

Pozice prkna

pnak

Jeden z nejznámějších cviků – někde ho nenávidí, někdo miluje :) Ať už se vám líbí nebo ne, je to velice účinný cvik na zpevnění středu těla! Vydržte v této pozici každý den o něco déle a výsledky se jistě brzy dostaví.

Prkno na straně

symmetryblog_58050907-side-plank-preview

Tato obměna pozice prkna vás nutí více zapojovat šikmé břišní svaly, což je přesně to, co potřebujeme! V pozici můžete buď držet jako v pozici prkna nebo svoje boky kontrolovaně pusťte dolů a zvedněte je do výchozí pozice. To samé na druhou stranu.

Autor: Marek Řípa | Rubrika: Pohyb | Přidáno: 18.12.2019 0

Partneři

Vitatrend.cz

Všechna práva jsou vyhrazena © 2015

Vytvořilo: Internetová agentura Beneficio